Partnerem Głównym IV edycji Miss Egzotica International jest Blue City.
Partnerzy ME: Blue City, Imperial Store, Meva Fashion S.A., Arskór, Pako Lorente, Staviori, Desperado London, Terravita, Partner kawowy: Segafredo Zanetti, Voda Naturalna, Sakura, Studio Kulinarne Roberta Sowy, Gastro Magic Wypożyczalnia, Vipera Cosmetics, Manama, Pure Jatomi Fitness, Sound Garden Hotel, Aluprofil, Design4Rent, Zyna, Platinium Cars, Vigget, Business&Beauty, Telewizja Warszawa, Myszkowski.net Commercial&Fashion, Pomaganie jest Trendy, Wirtualna Polska, facet WP, BCC.
Udział Partnera obejmuje szereg działań związanych bezpośrednio z finałem konkursu, obejmujących 5 etapów:
1. Etap Eliminacji.
2. Etap promujący Galę Finałową Miss Egzotica International.
3. Finał Miss Egzotica International 2014.
4. Relacje, reportaże, podsumowania Gali w mediach.
5. Wykorzystanie wizerunku Miss Egzotica International w materiałach promocyjnych/reklamowych Partnera.