Skip to main content

logo_bcPartnerem Głównym IV edycji Miss Egzotica International jest Blue City.
Partnerzy ME: Blue City, Imperial Store, Meva Fashion S.A., Arskór, Pako Lorente, Staviori, Desperado London, Terravita, Partner kawowy: Segafredo Zanetti, Voda Naturalna, Sakura, Studio Kulinarne Roberta Sowy, Gastro Magic Wypożyczalnia, Vipera Cosmetics, Manama, Pure Jatomi Fitness, Sound Garden Hotel, Aluprofil, Design4Rent, Zyna, Platinium Cars, Vigget, Business&Beauty, Telewizja Warszawa, Myszkowski.net Commercial&Fashion, Pomaganie jest Trendy, Wirtualna Polska, facet WP, BCC.

Udział Partnera obejmuje szereg działań związanych bezpośrednio z finałem konkursu, obejmujących 5 etapów:

1. Etap Eliminacji.
2. Etap promujący Galę Finałową Miss Egzotica International.
3. Finał Miss Egzotica International 2014.
4. Relacje, reportaże, podsumowania Gali w mediach.
5. Wykorzystanie wizerunku Miss Egzotica International w materiałach promocyjnych/reklamowych Partnera.

logo_bcimperial_logomewafashion_logo
arskor_logopakolorente_logoStaviori_logo
TerravitaSegafredovoda_logo
Sakura_logoVIPERA_logoManama_logo
logo_jatomi-fitnessSoundGardenHotel_logoaluprofil_logo
WirtualnaPolska_logoBB-logotelewizjawarszawa_logo
PomaganieJestTrendybcc_logosVigget_logo
Desperado-London_logomyszkowski_logoPlatinium-Cars-logo
SOWA_przyjacielegastro-logo zyna_biale
 Facet_WP_logodesign4rentmaitri